Wednesday, October 15, 2014

სამოდელო გაკვეთილები

სამოდელო გაკვეთილის გეგმა

by Nona Shioshvili  10.02.2013
Lesson plan
Teacher:
NonaShioshvili
ELCE lesson  number:
7-“ Volunteerism and public participation”.
Overall objective:
Students will develop basic awareness of public participation while solving the environmental problems.
Language objective:
Students will study the new words related to the topic pollution and public participation through the text.
Civic education objective:.
Students will be  able to  express  their  ideas  about the pollution of  the  environment and  will see the  necessity of  the public participation while solving the problems
Curriculum connection:
grade-VIII
Sequencing:
Students can express their ideas with two or three sentences.
Materials:
PP presentation, YouTube VDO, computer, projector, board, chalk, papers, text, colored pencils.
Activities:
Warm up, jigsaw reading, WH questions, making presentations.
Assessment:
Jigsaw reading, making presentations.
Warm up-
PP presentation”, acrostic “-   pollution, WH questions –What kind of pollutions do we know? What makes air polluted?  What makes soil polluted? What  makes  sound  polluted? What makes water polluted?

10min.
Activity 1.
Ss will read  the  parts  of  the  text  in  groups  and  try  to  make  them  order
15min
Activity 2.
The  teacher  explains   the three R.R.R.
5min.
Activity 3.
The  teacher  shows  the VDO
5min.
Activity5.
Ss are working  in  groups  and making presentations about public participation  in saving  the planet earth
10min.
Closure:
Ss presentations.
10min



The most dangerous animal-lesson plan.

by Nona Shioshvili—12.12..20013
Title
The  most  dangerous  animal
Grade
Vll
The  number  of  students
27
Objectives
1.At  the  end  of  the  lesson  students  will  be  able  to  revise  the  names  of  the  animals  through  the  activities  and  study  the  new  ones.
2.Students  revise  the  cooperative  degree  of  adjective  and  study  the  superlative  degree  through  the  speaking  and  reading  activities.
Materials
Course  book-  “New  inspiration” ,  computer ,  pens,  pencils,  chalk,  blackboard.
Procedure
Step1.Asking  homework-2min
Step2.Acrostick - crocodile.-1min
Step3.  Students  are  doing  ex.1  in  pairs.-2min.
Step4.Mind  map-about  the  kinds  of  animals(tall,  short,  fat,  big,  small, dangerous)-2min.
Step4.Students  compare  the  animals  and  revise  the  cooperative  degree.-3min.
Step5 Teacher  explains  the  superlative  degree  of  adjective,  students  are  saying  examples.-3min.
Step6.Steudents  are  reading  the  text  in  pairs  and  underline  the  new  words  if  there   is  any.-5min
Step7Teacher  writes  the  words  on  the  board.-3min
Step 8studenta  are  reading  the  text  and  underline  the  adjectives  in  the  superlative  degree,  they  are  answering  the  teachers  questions.-5min.
Step9  Students  are  reading  the  text  in  pairs  and  finding  the  answers  for  the  questions  which  are  given  in  the  text.-5min.
Step9.  The  teacher  is  showing  the  students  power  point  presentation  about   animals.-5min.
Step10.  Students  are  doing  ex  3.-3min
Step11.Evaluation-2min
Srep12.Giving  homework  from  the  workbook p82ex1, 2.-2min.



ცხოველები-გაკვეთილის გეგმა

by Khatuna  MatiaShvili— last modified 2013-09-18 15:04Share

გაკვეთილის  თემა

ცხოველები

სწავლების კლასი

I კლასი

მოსწავლეთა რაოდენობა

21 მოსწავლე

ინტეგრირებული  საგნები
ბუნება ;
უცხოური  ენა-ინგლისური , ისტ-.

მასწავლებლების  სახელიგვარი

გიული გრძელიშვილი
ხათუნა მათიაშვილი.



გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
გაეცნობიან ცხოველთა სამყაროს, როგორც  ქართულად, ისე  ინგლისურად.დაკვირვების და არსებული ინფორმაციის საფუძველზე ცხოველთა მახასიათებლის განსაზღვრა  ჯერ  ქართულად,  შემდეგ  ინგლისურად  და  ბოლოს  ცხოველებთან  ურთიერთობისას  ჰიგიენის  ნორმების  დაცვის  გაცნობა.







გაკვეთილის   სასწავლო მიზნები და ამოცანები

ბუნება
დააჯგუფონ ცხოველები, შეძლონ მათი განმასხვავებელი ნიშნების აღწერა, მცენარეებისა და ცხოველების ამოცნობა, მათი დაჯგუფება. შეძლოს უსაფრთხოებისა და ჰიგიენის წესების დაცვა ცხოველებთან ურთიერთობისას.
ინგლისური
მოსწავლეები  გაიმეორებენ  ნასწავლი  ცხოველების  სახელებს  და  ისწავლიან  ახალი ცხოველების  სახელებსრომლებიცაამაიმუნისპილობეჰემოტი, ლომიირაფიგაიმეორებენ  შესწავლილი  ფერების  სახელებს  და  ისწავლიან  ერთ  ახალ  ფერსნაცრისფერს. აღწერენ  ცხოველებს  ფერების  მიხედვით  და  ააწყობენ ასოებით ცხოველების სახელებს.
ისტ.
მოსწავლეები  შეძლებენ  დაუკავშირდნენ  მასწავლებელსმიიღონ  და  გადაფურცლონ  “Power Point”-ში  შესრულებული  პრეზენტაცია  ცხოველების  თემასთან  დაკავშირებით.





ეროვნული  სასწავლო  გეგმით  განსაზღვრული  შედეგები  და  ინდიკატორები
ბუნება
1.2   მოსწავლე დაკვირვების შედეგად აღწერს ცოცხალ     ობიექტებს, პოულობს მათ შორის მსგავსება-განსხვავებას.
1.8   აქვს საკუთარი დამოკიდებულება ცხოველების მიმართ, თანაკლასელებს უზიარებს საკუთარ დამოკიდებულებას ცხოველებისადმი.
უცხ.. I .9 მოსწავლე  ზეპირად  ასრულებს  სიმღერას;
უცხ. .I.10 .მოსწავლე  თითო სიტყვით პასუხობს მარტივ კითხვებს ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით (მაგ., ეს ბურთი რა ფერისაა? – წითელი; სად არის მანქანა? – მიუთითებს შესაბამის ნახატს) .
ისტ-
1.1 მოსწავლე ფლობს ინფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ ძირითად ცნებებსა და ოპერაციებს.



წინასწარი ცოდნა
ბუნება
მოსწავლეები სცნობენ და ასახელებენ მცენარეებს
ინგლისური
მოსწავლეებმა  იციან  ინგლისურად: ძაღლიკატაბაყაყიზებრაკურდღელიქათამიწითელიყვითელილურჯიშავიმწვანეყავისფერითეთრიიასამნისფერივარდისფერი.
ისტ-
მოსწავლეებმა იციან ბუკში გადაგზავნილი დავალების გახსნა დამასში მუშაობა.



შეფასების საგანი და პროცედურები
ბუნება
ვიყენებ განმავითარებელ შეფასებას. ვაკვირდები თუ რამდენად სრულყოფილად გაართვა თავი დავალებას თითოეულმა მათგანმა, როგორია მათ მიერ შესრულებული დავალება, მოხდება აქტიური მოსწავლეების დასახელება მოსწავლეების მიერ.
ინგლისური
ვაკვირდები  რამდენად  კარგად  ახსოვთ  მოსწავლეებს  ნასწავლი  მასალა - ცხოვლების  სახელები  და  ფერები  და  რამდენად  კარგად  ითვისებენ  ახალ  სახელებს  უკვე  შესწავლილის  ფონზეწარმატებულ  მოსწავლეებს  დავაჯილდოვებ  „სმაილებით.




სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ბუნება:
ბუნების  სახელმძღვანელო, მასწავლებლის  საელმძღვანელო,
ავტორი: ლია შალვაშვილი
ინგლისური:
Marry  Bowen,  Liz  Hocking   “English  world”  მოსწავლის  სახელმძღვანელომასწავლებლის  სახელმძღვანელო.
ტექნიკური  რესურსები:
მასწავლებლის  და  მოსწავლეების ბუკები“,  პროგრამა  “Power Point”-ში  შესრულებული  პრეზენტაციადაფაფურცლები,










გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო
მენეჯმენტი

A ფაზა
აქტივობა I  (5 წთ) ინდივიდუალური
მასწ.გიული გრძელიშვილი

გამოწვევა-განწყობის შექმნა, სიმღერის ,,საქათმეში შეპარულა მელამოსმენა. სიმღერის მოსმენის შემდეგ ბავშვებს მივმართავ შეკითხვებით:
-რის შესახებ იყო სიმღერა?
-რა გაახსენდათ სიმღერის მოსმენის შემდეგ? პასუხების მოსმენის შემდეგ ვეკითხები:
-რომელ ცხოველს წარმოიდგენთ სამყაროში?
-როგორ ფიქრობთ პეპელა, მერცხალი, ხვლიკი, თევზი ცხოველები არიან?
-დიახ, ფრინველები, მწერები, ნადირებიცხოველთა სამყაროს განეკუთვნებიან.

ფაზა

აქტივობა II (3 წთ) ინდივიდუალური
მასწ. გ.გრძელიშვილი

პრეზენტაციის ჩვენება ცხოველების შესახებ, რომელიც მომზადებულია ბუკში. ცხოველების ამოცნობა და დასახელება მოსწავლეების მიერ.

აქტივობა III (3 წთ) ინდივიდუალური
მასწ.ხათუნა მათიაშვი;ლი

ინგლისურის მასწავლებელი პრეზენტაციის დროს ნაჩვენები ცხოველებიდან გაახსენებს ნასწავლი ცხოველების სახელებს და შეასწავლის რამდენიმე ცხოველის სახელს. გამოიყენებს ფლეშქარდებს. ამის შემდეგ აგრძელებს ბუნების მასწავლებელი.

აქტივობა IV (3 წთ) ინდივიდუალური
მასწ.გ.გრძელიშვილი

-თქვენი აზრით, რითი განსხვავდებიან ცხოველები ერთმანეთისაგან?
ზოგი დიდია, ზოგი პატარა, მოჰყავთ მაგალითები,
-რომელია ყველაზე მაღალი ცხოველი? (ჟირაფი)
ცხოველები ასევე განსხვავდებიან ფერით, ასახელებენ ცხოველებს ფერების განსხვავების მიხედვით.
-რა ფერია დათვი? (ყავისფერი, თეთრი, მურა)
-რა ფერია სპილო? (ნაცრისფერი)
-რა ფერია მელა? (ნარინჯისფერი)
-რა ფერია მერცხალი? (შავი)

აქტივობა V  (3 წთ)  ინდივიდუალური
მასწ. ხ.მათიაშვილი

ინგლისურის მასწავლებელი გააგრძელებს ფერების თემას და გაახსენებს მოსწავლეებს შესწავლილ ფერებს  და  შეასწავლის  ახალი  ფერების  სახელებს.

აქტივობა VI (5 წთ) ინდივიდუალური
მასწ. გ.გრძელიშვილი

მოისმინონ და გამოიცნონ მასწავლებლის მიერ წაკითხული გამოცანები. თუ გამოცანის პასუხი ცხოველი იქნება - წითელი ფერის ბარათი უნდა აწიონ, თუ მცენარე - მწვანე. ბარათების აწევის შემდეგ მოსწავლეებმა უნდა დაასახელონ გამოსაცნობი ცხოველის ან მცენარის სახელწოდება.

აქტივობა VII (3 წთ) მუშაობა წყვილებში
მასწ. გ.გრძელიშვილი


სამუშაო ფურცელზე მოცემული ფოტოებიდან განსაზღვრონ რომელია ცხოველი და რომელია მცენარეხაზით დაუკავშირონ შესაბამის წარწერას.

აქტივობა VIII (3 წთ) მუშაობა წყვილებში
მასწ. მათიაშვილი

მასწავლებელი  წყვილებში  ურიგებს  ცხოველების  სახელებიან    და  ნახატებიან  ფლეშცარდებს   და  მოსწავლეები  უკავშირებენ   ერთმანეთს.
შესვენება (2 წთ)
ინგლისური სიმღერა ცხოველებზე.

აქტივობა IX (2 წთ) ინდივიდუალური
მასწ. გ.გრძელიშვილი

უსაფრთხოებისა და ჰიგიენის წესების გაცნობა ცხოველებთან ურთიერთობისას.

ფაზა

გაკვეთილის შეჯამება კითხვების საშუალებით:
-როგორ მოგეწონათ გაკვეთილი?
-რა იყო თქვენთვის განსაკუთრებით საინტერესო?
-როგორ ასრულებდით თითოეულ დავალებას?
-ვინ აქტიურობდა? (2 წთ)

საშინაო დავალების მიცემა: (1 წთ)
დახატონ საყვარელი ცხოველი.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


No comments:

Post a Comment