სამოდელო გაკვეთილის გეგმა
by Nona Shioshvili 10.02.2013
Lesson
plan
|
||
Teacher:
|
NonaShioshvili
|
|
ELCE
lesson number:
|
7-“
Volunteerism and public participation”.
|
|
Overall
objective:
|
Students will develop basic awareness of
public participation while solving the environmental problems.
|
|
Language
objective:
|
Students will study the new words
related to the topic pollution and public participation through the text.
|
|
Civic
education objective:.
|
Students will be able to
express their ideas about the pollution of the
environment and will see the necessity of the public
participation while solving the problems
|
|
Curriculum
connection:
|
grade-VIII
|
|
Sequencing:
|
Students can express their ideas with
two or three sentences.
|
|
Materials:
|
PP presentation, YouTube VDO, computer,
projector, board, chalk, papers, text, colored pencils.
|
|
Activities:
|
Warm up, jigsaw reading, WH questions,
making presentations.
|
|
Assessment:
|
Jigsaw
reading, making presentations.
|
|
Warm
up-
|
PP presentation”, acrostic
“- pollution, WH questions –What kind of pollutions do we know?
What makes air polluted? What makes soil polluted? What
makes sound polluted? What makes water polluted?
|
10min.
|
Activity
1.
|
Ss will read the parts
of the text in groups and try
to make them order
|
15min
|
Activity
2.
|
The teacher
explains the three R.R.R.
|
5min.
|
Activity
3.
|
The teacher shows the
VDO
|
5min.
|
Activity5.
|
Ss are working in
groups and making presentations about public participation in
saving the planet earth
|
10min.
|
Closure:
|
Ss
presentations.
|
10min
|
|
The most dangerous animal-lesson plan.
by Nona
Shioshvili—12.12..20013
Title
|
The
most dangerous animal
|
Grade
|
Vll
|
The
number of students
|
27
|
Objectives
|
1.At the end of
the lesson students will be able to
revise the names of the animals
through the activities and study the new
ones.
2.Students revise the
cooperative degree of adjective and study
the superlative degree through the
speaking and reading activities.
|
Materials
|
Course book- “New
inspiration” , computer , pens, pencils, chalk,
blackboard.
|
Procedure
|
Step1.Asking homework-2min
Step2.Acrostick - crocodile.-1min
Step3. Students are
doing ex.1 in pairs.-2min.
Step4.Mind map-about
the kinds of animals(tall, short, fat,
big, small, dangerous)-2min.
Step4.Students compare
the animals and revise the cooperative
degree.-3min.
Step5 Teacher explains
the superlative degree of adjective,
students are saying examples.-3min.
Step6.Steudents are
reading the text in pairs and
underline the new words if there
is any.-5min
Step7Teacher writes
the words on the board.-3min
Step 8studenta are
reading the text and underline the
adjectives in the superlative degree,
they are answering the teachers
questions.-5min.
Step9 Students are
reading the text in pairs and
finding the answers for the questions
which are given in the text.-5min.
Step9. The teacher
is showing the students power point
presentation about animals.-5min.
Step10. Students are
doing ex 3.-3min
Step11.Evaluation-2min
Srep12.Giving homework
from the workbook p82ex1, 2.-2min.
|
ცხოველები-გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის თემა
|
ცხოველები
|
სწავლების კლასი
|
I კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
21 მოსწავლე
|
ინტეგრირებული საგნები
|
ბუნება ;
უცხოური ენა-ინგლისური , ისტ-ი.
|
მასწავლებლების სახელი, გვარი
|
გიული გრძელიშვილი
ხათუნა
მათიაშვილი.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
გაეცნობიან
ცხოველთა სამყაროს, როგორც ქართულად, ისე ინგლისურად.დაკვირვების და არსებული ინფორმაციის საფუძველზე ცხოველთა მახასიათებლის განსაზღვრა ჯერ ქართულად, შემდეგ ინგლისურად და ბოლოს ცხოველებთან ურთიერთობისას ჰიგიენის ნორმების დაცვის გაცნობა.
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები და ამოცანები
|
ბუნება
დააჯგუფონ
ცხოველები, შეძლონ მათი განმასხვავებელი ნიშნების აღწერა, მცენარეებისა და ცხოველების ამოცნობა, მათი დაჯგუფება. შეძლოს უსაფრთხოებისა და ჰიგიენის წესების დაცვა ცხოველებთან ურთიერთობისას.
ინგლისური
მოსწავლეები
გაიმეორებენ ნასწავლი ცხოველების სახელებს და ისწავლიან ახალი ცხოველების სახელებს, რომლებიცაა: მაიმუნი, სპილო, ბეჰემოტი, ლომი, ჟირაფი. გაიმეორებენ შესწავლილი ფერების სახელებს და ისწავლიან ერთ ახალ ფერს- ნაცრისფერს. აღწერენ ცხოველებს ფერების მიხედვით და ააწყობენ ასოებით ცხოველების სახელებს.
ისტ.
მოსწავლეები
შეძლებენ დაუკავშირდნენ მასწავლებელს, მიიღონ და გადაფურცლონ “Power Point”-ში შესრულებული პრეზენტაცია ცხოველების თემასთან დაკავშირებით.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული შედეგები და ინდიკატორები
|
ბუნება
1.2 მოსწავლე დაკვირვების შედეგად აღწერს ცოცხალ ობიექტებს, პოულობს მათ შორის მსგავსება-განსხვავებას.
1.8 აქვს საკუთარი დამოკიდებულება ცხოველების მიმართ, თანაკლასელებს უზიარებს საკუთარ დამოკიდებულებას ცხოველებისადმი.
უცხ.დ. I .9 . მოსწავლე ზეპირად ასრულებს სიმღერას;
უცხ.დ .I.10 .მოსწავლე თითო სიტყვით პასუხობს მარტივ კითხვებს ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით (მაგ.,
ეს ბურთი რა ფერისაა? – წითელი; სად არის მანქანა? – მიუთითებს შესაბამის ნახატს) .
ისტ-ი
1.1 მოსწავლე ფლობს ინფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ ძირითად ცნებებსა და ოპერაციებს.
|
წინასწარი ცოდნა
|
ბუნება
მოსწავლეები
სცნობენ და ასახელებენ მცენარეებს
ინგლისური
მოსწავლეებმა
იციან ინგლისურად: ძაღლი, კატა, ბაყაყი, ზებრა, კურდღელი, ქათამი, წითელი, ყვითელი, ლურჯი, შავი, მწვანე, ყავისფერი, თეთრი, იასამნისფერი, ვარდისფერი.
ისტ-ი
მოსწავლეებმა
იციან ბუკში გადაგზავნილი დავალების გახსნა დამასში მუშაობა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ბუნება
ვიყენებ განმავითარებელ
შეფასებას. ვაკვირდები თუ რამდენად სრულყოფილად გაართვა თავი დავალებას თითოეულმა მათგანმა, როგორია მათ მიერ შესრულებული დავალება, მოხდება აქტიური მოსწავლეების დასახელება მოსწავლეების მიერ.
ინგლისური
ვაკვირდები
რამდენად კარგად ახსოვთ
მოსწავლეებს ნასწავლი მასალა - ცხოვლების სახელები და ფერები და რამდენად კარგად ითვისებენ ახალ სახელებს უკვე შესწავლილის ფონზე, წარმატებულ მოსწავლეებს დავაჯილდოვებ „სმაილებით“.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ბუნება:
ბუნების სახელმძღვანელო,
მასწავლებლის საელმძღვანელო,
ავტორი: ლია შალვაშვილი
ინგლისური:
Marry
Bowen, Liz Hocking “English world” მოსწავლის
სახელმძღვანელო, მასწავლებლის სახელმძღვანელო.
ტექნიკური რესურსები:
მასწავლებლის
და მოსწავლეების „ბუკები“, პროგრამა “Power Point”-ში შესრულებული პრეზენტაცია, დაფა, ფურცლები,
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო
მენეჯმენტი
|
A ფაზა
აქტივობა I (5 წთ) ინდივიდუალური
მასწ.გიული გრძელიშვილი
გამოწვევა-განწყობის
შექმნა, სიმღერის ,,საქათმეში შეპარულა მელა“ მოსმენა. სიმღერის მოსმენის შემდეგ ბავშვებს მივმართავ შეკითხვებით:
-რის შესახებ იყო სიმღერა?
-რა გაახსენდათ სიმღერის მოსმენის შემდეგ? პასუხების მოსმენის შემდეგ ვეკითხები:
-რომელ ცხოველს წარმოიდგენთ
სამყაროში?
-როგორ ფიქრობთ პეპელა, მერცხალი, ხვლიკი, თევზი ცხოველები
არიან?
-დიახ, ფრინველები,
მწერები, ნადირები - ცხოველთა სამყაროს განეკუთვნებიან.
B
ფაზა
აქტივობა II (3 წთ) ინდივიდუალური
მასწ.
გ.გრძელიშვილი
პრეზენტაციის
ჩვენება ცხოველების შესახებ, რომელიც მომზადებულია ბუკში. ცხოველების ამოცნობა და დასახელება მოსწავლეების მიერ.
აქტივობა III (3 წთ) ინდივიდუალური
მასწ.ხათუნა
მათიაშვი;ლი
ინგლისურის
მასწავლებელი პრეზენტაციის დროს ნაჩვენები ცხოველებიდან გაახსენებს ნასწავლი ცხოველების სახელებს და შეასწავლის რამდენიმე ცხოველის სახელს. გამოიყენებს ფლეშქარდებს. ამის შემდეგ აგრძელებს ბუნების მასწავლებელი.
აქტივობა IV (3 წთ)
ინდივიდუალური
მასწ.გ.გრძელიშვილი
-თქვენი აზრით, რითი განსხვავდებიან
ცხოველები ერთმანეთისაგან?
ზოგი დიდია, ზოგი პატარა, მოჰყავთ მაგალითები,
-რომელია ყველაზე მაღალი ცხოველი? (ჟირაფი)
ცხოველები
ასევე განსხვავდებიან ფერით, ასახელებენ ცხოველებს ფერების განსხვავების მიხედვით.
-რა ფერია დათვი? (ყავისფერი, თეთრი, მურა)
-რა ფერია სპილო? (ნაცრისფერი)
-რა ფერია მელა? (ნარინჯისფერი)
-რა ფერია მერცხალი? (შავი)
აქტივობა V (3 წთ) ინდივიდუალური
მასწ.
ხ.მათიაშვილი
ინგლისურის
მასწავლებელი გააგრძელებს ფერების თემას და გაახსენებს მოსწავლეებს შესწავლილ ფერებს და შეასწავლის ახალი ფერების სახელებს.
აქტივობა VI (5 წთ) ინდივიდუალური
მასწ.
გ.გრძელიშვილი
მოისმინონ
და გამოიცნონ მასწავლებლის მიერ წაკითხული გამოცანები. თუ გამოცანის პასუხი ცხოველი იქნება - წითელი ფერის ბარათი უნდა აწიონ, თუ მცენარე - მწვანე. ბარათების აწევის შემდეგ მოსწავლეებმა უნდა დაასახელონ გამოსაცნობი ცხოველის ან მცენარის სახელწოდება.
აქტივობა VII (3 წთ) მუშაობა წყვილებში
მასწ.
გ.გრძელიშვილი
სამუშაო ფურცელზე მოცემული ფოტოებიდან
განსაზღვრონ რომელია ცხოველი და რომელია მცენარე. ხაზით დაუკავშირონ შესაბამის წარწერას.
აქტივობა VIII (3 წთ) მუშაობა წყვილებში
მასწ.
მათიაშვილი
მასწავლებელი
წყვილებში ურიგებს ცხოველების სახელებიან და ნახატებიან ფლეშცარდებს და მოსწავლეები უკავშირებენ ერთმანეთს.
შესვენება (2 წთ)
ინგლისური
სიმღერა ცხოველებზე.
აქტივობა IX (2 წთ)
ინდივიდუალური
მასწ.
გ.გრძელიშვილი
უსაფრთხოებისა
და ჰიგიენის წესების გაცნობა ცხოველებთან ურთიერთობისას.
C
ფაზა
გაკვეთილის
შეჯამება კითხვების საშუალებით:
-როგორ მოგეწონათ
გაკვეთილი?
-რა იყო თქვენთვის განსაკუთრებით საინტერესო?
-როგორ ასრულებდით
თითოეულ დავალებას?
-ვინ აქტიურობდა? (2 წთ)
საშინაო დავალების
მიცემა: (1 წთ)
დახატონ საყვარელი
ცხოველი.
|
No comments:
Post a Comment